Online Diary find me: sejarah lama

Pages

welcome to my blog

Friday, July 12, 2013

sejarah lama

Assalamualaikum.,

hmm.,kenangn yang lama pasti akan kita ingat semula bila kita sesorang., :( mula lah air mata niy nak mengalir.,.,orang yang selama niyh syahirah sayang ,respect,suka, dah tinggalkan syahirah dengan perlahan lahan dengan tanpa sebab.,kenape?? selama nie syahirah memang percaya dia sangat sangat.,hmm.,nielh perempuan.,terlalu cepat makan dengan kata kata lelaki.,termkn dengan janji janji yg dye dah buat.,tapi xsmpi pun/.hmmm.,dia cakap dia sanggup tunggu aku berubah walau sampai kawin pun.,fuhh lega aku dengar.,kat situ aku dah mula percaya yg dia mmmg dengan aku selama lamanya, dekat situ jugak senyuman kat bibir aku niyh terukir sampai ke telinga..,dia je yg xpernah taw perasaan aku niyh., n rupanya sayang dia dekat aku tipu semata mata.,,aku memang sayang dia ,, kali niyh mmg aku rasa merana nya bila kita niyh terlalu setia  percaya pada seorang lelaki.,semenjak tuh mulut aku ni keluar ayat lelaki memang xgunaaa.,! sama semua.,manis kat bibir jekk.,elak bibir kau tuh bengkak mcm kene sengat ularrr./.tp apakan daya tuh hanya kata kata dari aku.,ayah kau tetap lelaki.,xsemua lelaki xguna.,ada sesetengah jekk.,tp syahirah xkan pernah benci dia mcm mana jahat dia pun terhadap aku.,sebab aku tak mungkin nak benci orang yg pernah aku sayang aku jaga dengan hati ikhlas aku.,.,aku memnag xkasi orang lain amikk dye dari aku.,tapii apakan daya mungkin jodoh dia dengan orang lain n tak serasi dengan aku.,mungkin aku mmg xsempurna untuk dia.,nak bezakan taraf dia dengan aku sejujur jujurnya.,mmg taraf dia lagi tinggi dr aku mungkin.,aku taw aku ni sebijak mana nak buat keputusan.,mgkin tuh kekurangan aku n tuhkelebihan kau.,.,aku terima seadanya nya.,kalau betul kau pilih yg betul betul sempurana kat dunia ini mugkin susah tp orang yg xsempurna tuhlh yg boleh buat hidup awak semprna..,saya awak dekatluar sana xmainkan lagi perasaan perempuan lain.,janagn buat pada permpuan lain mcama mna awakbuat kat saya.,cukuplah saya sorang yg kene.,sayay xnakoran lain merana sebab setia mcm saya jgak.,terlalu memilih pun xboleh jugakk.,lihat lah apa yang ada depan mata.,.,jangn sia siakn orang yg dah sayang kita sepenuh hati..n sakitkan hati dia.,kerana orang macamtuh lh yg boleh menyenangkan kita nanti.,oke sekadar ayat ayat sahaja niyh.,,bye.,. :'(
 warna pun hitam putih kan.,so? gamba ni tinggal kenangn jee.,harap awak dapat buat yang terbaikkk :)


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen