Online Diary find me: semakin hampir.

Pages

welcome to my blog

Sunday, July 14, 2013

semakin hampir.

Assalamualaiku,.,selamat sejahtera  :)

hye semua.,hmm.,rajin pulak hari ni tetuba nak menaip.,sambil sambil study kan.,hehe.,boleh ke.,? hmm sebenarnya aku nak lupakan semua kisah kisah aku dengan dia.,so cara niyh jekk yg terbaikk.,aku dah penat nak nangis nangis niyh.,percuma jekk weyh.,xdapat apa pun.,bukan dia datang balik.,aku tak nak berhrap dengan dia lagi.,aku xnk sush kn dye .,n aku bukan yg terhegeh hegeh dekat org yg tak nak kat aku.,kn ? dye pun bahagia dengan hidup dia.,aku kene terima semua nie dengan hati yg terbuka.,SPM come first :) xguna kalau aku baertarung aku pny hati niyh kt dia.,mmbazir.,ada banyak lagi masa untuk aku mncari semua tuh.,aku kene belajar dulu.,stopp stalk pasal dia or ape ape jekk.,aku tak nak dah semua tu.,kalau aku fikir pasal dia .,tp dia langsong xfikir pasal aku kn.,so buang masa.,bnyk lagi hal yg aku kene fikir.,sush kn diri aku wat ape  kn.,? fuhhhh.,aku kene lupakan dia.,? tapi? sush sangat kenape ek.,aku xpernah betul betul lupa pasal dia.,kalau lupa pun sekejap jekk.,pas tuh ingt blikkk .,kenape aku mcm tuh ek.,kn spm nk dekat tp aku still fikir dia.,patut nye fikir spm.,hmm ?spm aku still fikir tp dalam masa yg same aku fikir pasal dia.,eh aku bukan robot lh nk fikir dia jee.,tp hati ni otak ni asyikkk ke arah dia jekkkkk.,kenape kenape kenape.,?aku tak nk lh mcm niyhhh.,tpssh betul nak hilang perasaan niyh.,haihh.,xpelh.,biarkan jekk lh.,nak stop dulu lah.,nnt sambung lagi k.,wahai blog.,jaga diri ea.,bye.
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen