Online Diary find me: bahagia ke aku ?

Pages

welcome to my blog

Friday, August 16, 2013

bahagia ke aku ?

Assalamualaikum.,

hye.,mood ary iyn tertibe pulakk nak update blog yg sering berhabuk sama mcm tuan dia niyh yg dah lama terbiar.,huhuhu,.ape jelh aku merpek niyh.,aku sayang dia lagy lah.,syang saynag sayanag sayang sayang sayang sayang sayang sayang n sayang.,sayang sesengt.,tp dia mcm buat tak taw jekk.,aku mlaz nk pujuk dia n malas nk merintih..,nnt dia mesti cakap aku niyh terhegeh hegeh kt diakn.,hishh malujekk.,xpe lh.,pendam sudhh.,.bia hati jea dapat baca.,org lain xtaw ape lagi si dia yg xpernh taw perasaan kita niyh kan.,aku diamjekbila berdepan dgn dia.,xblh nk ckp ape ape.,sebab aku taw biladepan dia jekk.,mulut ni automatik terkunci n senyap mcm xde pape berlakukt sekeliling.,n mmber aku ckp aku semakin berisi.,haha.,bahagia ke.,? n aku pun terlepasjawab depan dia mcm niyh., "bahagia kot" then kawan aku senyumn aku teros blarhh dr situ..,aku hanay mmpu senyap n senyap.,xblh dh nk ckp lebih lebih nnt ckp aku ni xbtol plakk..,aku still tggu dia sampai bila bila.,aku taw ramai xsuka aku kapel ngn dia.,n aku pun decide terima jelh keputusan yg faiz buat.,dye pun mmg nk tgglkn aku agknyaa.,dia tak terima aku seadanya.,sedih.,sngt sedih.,aku taw aku lum tntu sempurna untuk kau.,aku sedar sngt sngt sngt.,.,aku berharap n tggu kau cari aku balikkk.,tp mustahil lah kan awk semua.,? mustahillllllll sngt.,ape lh.,aku ni siapa jek pada mata dia.,? hmm.,aku mmg perlukan dia untuk semangt aku.,tp dia xpernh taw n xpernh nak faham aku.,dia lebih percaya kan org lain drpd aku itu yg mnyebbkn aku sedih sngt.,aku niyh siapa pada dia selma niyhh.,aku boleh faham dia xkn dia sikit pun xblh faham aku.,kenape mesti mcm tuh faiz,.,syahirh sedih sngtttt.,ok stop.,.bye
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen