Online Diary find me: malam raya

Pages

welcome to my blog

Wednesday, August 7, 2013

malam raya

Assalamualaikum kekawan.,

raya dah tiba.,.,n tiba tiba aku teringat kt someone niyh.,,hmm.,tetiba jugak air mata nak mengalir tapi cover.,seban nnt sepupu nmpk.,hee.,malu lh pulakk.,memasing gayut ngn pak we.,so aku jadi perantaraan..,hehehe,.,xkesh pon.,hmm mcm sedih jugk lh sebab xdapat raya bersama dgn dia.,sedih sngttttt.,.eurmm.,,.bila ingat balik apa yg dia buat kat aku,.,.rasa mcm nak geselkan jea dia kat bawah lori biar penyek.,biar dia xwujud teros.,,eh.,terasa mcm kejam pulakk.,.,hmm.,xsampai hati.,tp dia mcm xtaw ape ape jek ape yg dia dah buat dekt aku niyh.,dia xsedih ke.,aku snggop korban ape jekk.,selama kapel ngn dia.,tp br sekrg aku rasa mcm xdihargai.,aku snggup tggu dye berbulan pun.,n snggup xcntct.,n tetiba senyap n mintak putus.,.,what the..,?? hah.,niarlah.,yg penting aku nak rayaaaaaa.,.,weee.,.,n aku nak fokus dgn SPM aku ni.,,walaupun aku xpndi mcm dia.,tp aku still nk buktikan jugak yg aku pun boleh.,.,,,aku nk jgk mcm org lain.,dunia nu berputar.,ade masa kau kt bawah and ade masa aku kat atas..,bila tgk cara diayg dia tuh still rindu kt ex dia,,hmmm.,aku rase selama kau kapel ngn dia aku rasa aku mcm kene tipu n just untuk dia lupakan ex dia dia.,.dia pon kapel ngn aku.,pt bila dia xblh lupekan dia pun tgglkn aku,.,hmm.,kalau betul mcm niyh.,niyh betol betol menyayat hati aku.,haihh ayat gramatis sngt niyh.,hehe.,tp aku mmg sedij atas ape yg dia buat kat aku.,aku pun mcm dh fed up ngn dia.,puas aku pujuk tp satu peluang pun dia xbagi/..ok bye :(
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen