Online Diary find me: suka berahsia??

Pages

welcome to my blog

Saturday, November 30, 2013

suka berahsia??

Assalamualaikum.,
hye.,.tepat pukul 12.00 a.m 28/11/13 tarikh pengakuan yg sebenar, aku suke dekat dia,dye pon sama,.weeee..,,kenal dalam masa dua minggu kot? gitulh lebih kurng.,hehehe.,.,mcm mne boleh jatuh cinta niyhh.,haihh,syera oh syera.,,tuh lh sikap.,cepa jatuh cinta cepat sayang orang.,.,hmmm.,btw aku harap sangat dia xkn kecewa kan aku.,aku xnk hal yg sama jadi kat aku.,walaupon jaoh.,hehehe,xde lh jaoh mne.,aku harap dye xde org.,berharap aku jekk yg blh amik hati dia.,.,wuhhhh,..,ssh betul nk amik hati dye mula mula,.org yg suka bebel kat aku.,hah.,siapa nk melayan kan..,biar kan ajeeee,,.,hehehehe.,btw aku mmg syg dia . muhd asyraf taqiuddin., ? hah,,nice name.,tgk org lh kn.,harap dia dapat terima aku seadanya .,aku xnk mcm yg dulu.,..,xterima aku seadanyaa.,.,seboleh boleh nk suruh aku ubah diri niyhhh.,bukn aku xnk berubah.,tp nk berubah ni perlu amik masa.,bukan sesuka bagi tempoh nk berubahhhh.,harap ex aku faham.,.n aku mmg hrp asyraf boleh terima aku ape ade nyaaa aku.,.,biarlh ex aku tuh.,dia bukan peduli kt aku pun.,mungkin?..dia pun tgglkn aku mcm uh jee kn.,ape lagi aku boleh buat.,terima ajeee.,.,heee.,wahai awk asyrafff.,pndi awk amik aty saye ea.,hehehe.,.,saye berharap awk yg terakhirrrrrrr.,., ! walaupon awk gangsterr.,.,awk suka membebel.,awk suka marah saye.,xpe.,saya xkesah.,.,tetap sayang.,.jgn awk degil sudh lh.,jgn curang dh lhhhh.,.,kn.,? dpt taw wahai asyraf tuh curang.,tgk lh ape jd kt awk.,berganda ganda gangser saye keluar nnt .,.,hehehehe.,maaf awk.,saye gurau jekk.,.,hehehehe.,iloveyou., :)., ok bye


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comments:

  1. aiseyhman . sedap name balak lu ? hahaha ! wish you happy ever after beb . lebiu olways . chowz !

    ReplyDelete

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen