Online Diary find me: Bukti Sayang

Pages

welcome to my blog

Monday, January 20, 2014

Bukti Sayang

Assalamualaikum.,
 eh hye.,lama xupdate blog niyh.,.,hehehe.,ni time sedang sedang rajin.,hahaha.,.haishh,.ape ape hal pon mesti nak membebel dulu kan.,,. biasa lah tuhhh.,.,,hurmmmm btw ade something nak cerita .,eh cerita ke luahan hati ek?? eurmm entahla.,.,citer jea lah., :)

ehemehem .,
bagi pendapat korang ape yg boleh membuktikan kita niyhh  syang seseorang.,??hurmm.,bagi aku kalau aku niyhh.,jenis xmudah ck ckp sayang kalau aku xsyanag org tuh.,kalau aku dh sayang orang tuh aku akan teros terang sayang orang tuh., malaz nk berdolak dalih hati niyhh kan.,so.,ckp je teros.,.ape yg aku ckp tuh mmg betol.,pasal sayang niyhh.,jarang lh aku nk tipu tipu.,alwayss right.,kalau aku tipu pon n aku ckp aku syg org tuh.,hati aku sendiri sakit.,btw.,aku memang sayang dia.,ye sayangggggg.,kenape dia susah nak faham.,mmg susah aku nak buktikan sayang aku kat dia.,.,tuh je yg aku mmpu ckp SAYANG.,hishhh.,.,,malaz nak gaduh hari hari.,huhuhu.,xpe lh.,xbest lah kalau xgaduh.,.,nnt senyap jeaaa.,,xde topik nk story.,hehe.,.,aku mmg suka cari pasal ngn dia.,itu aku.,tapi bila aku bergurau ngn dia.,perrrrrrrrrrrrrhhhh.,dye punya melentinggg.,.,mcm nk jatuh buah kelapa tuh.,hehehe.,sorry dear., kalau aku xsayang dia.,dah lama aku tgglkan dia.,aku mmg mcm tuh.,sorrry to say lh aku ckpp.,aku mmg mcm tuh.,kalau aku dh sayang.,mmg aku xlepaskan.,.tapi kalau dah xde jodoh nak wat mcm mne kannn,,.knnnn.,.,huhuhu.,.,nasib aku ni penyabar.,ape dia buat kat aku .,aku diamkam je.,dye kutuk aku ke dia makiII aku ke.,aku diam.,malas lh.,be matured lh.,hal kwcik malas nk gaduh,.,,

ok bye

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen