Online Diary find me: terima kenyataan

Pages

welcome to my blog

Tuesday, January 21, 2014

terima kenyataan

Assalamualaikum.,.

hye semua.,.eurmm.,sebenarnya susah nak lpakn yang lama tapi aku kene lupakan jugakk.,yesss.,.,mesti.,tapi mcm mana ? errr.,susah.,perangai dia sama ngn si dia.,,aku xtaw nak ckp mcm mana.,aku xnak hbgn antara aku n dia hilang mcm tuh jea.,xkn lh nk biar kn jea kan.,? aku mesti cari jalan nak selesaikan aku pny masalah yg dh setahun lebih aku biarkan.,. aku boleh bersabar n bersabar dengn dugaan yg ade.,doa bnyk bnyk.,.,berharap doa aku di makbul kan.,aku xtaw nak pilih yg mana.,sama ada aku nak biarkan masalah ni berlarutan.,or aku terpaksa lepas kan dia.,tapi? aku xkn lepas kan dia.,aku dh sayang dia.,xmungkin lah aku nak biarkan dia mcm tuh jekk.,.,right? akau mmg sayang dia.,tapi hati aku niyhh.,mcm ade something happen.,? mcm ade lagi yg xkene.,.,ikotkan kata hati.,.,mmg hbz lh relay aku.,ikut akal.,yeee.,aku mmg syg dia.,aku mmg xnk kecewa kan dia.,mcm ex ex dye.,sebb dye penh ckp dia kecewa sngt sebb ex dya.,aku xnk lh aku plakk yg buat dia kecewa.,cukup lah memasing penah kecewa.,so sekrg kene jaga hati memasing lh kan.,.tuh jeaa yg boleh buat sekrg niyhh.,tapii.,? aku nk buat pengakuan.,tapi aku takut nk ckp kat dia.. hmm.,sebenarnyaaaa.,,.dia xpenah pon cuba nak jaga hati aku niyhh.,dia tetap dengan perangai dia.,,aku bukan nak samakan perangai dye ngn ex aku.,tapi sekurg kurg nyaa aku nak dia berubah jadi yg elok.,tuh jea niat aku.,aku mmg xsuka sama dia ngn ex aku.,eurmm.,,aku ni nk citerr pasal ex aku kat dye pon takot.,.tapi dye slalu citerr pasal ex ex ex ex dye kat aku.,yee.,mungkin dye fikir aku blh dengr luahan hati dye tuh.,tapi bukan pasal exx..tiap kali dye bukak je topik pasal ex.,aku sendiri nangisss.,, i dont know why.,? hmm.,tapi aku mmg terasa.,aku xtaw lh sekrg niyh sape yg same kan ex memasing., hmm.,aku diam jeaaa.,malaz nak gaduh.,aku mengalah.,mungkin tuh yg terbaikkk.,yeahhhh.,.,tuh jeaa aku mmpu buat.,aku xnk salah kn dia.,aku sayang dia.,.then dye ckp jgn syg dye sngt.,mcm mana nk buat mcm tuh.,,kalau dh makin lama relay kteorg..,makin dalam lh syg aku kat dye.,mustahil aku nak buat ape permintaan dye tuh.,soal hati xblh di buat main main.,xboleh separuh separuh.,mcm dengn family jgkk.,kalau dah lama hidup ngn family.,syg tuh makin bertmbh lh bkn berkurgg.,mcm tuh lh jgk dlm relay aku sekrg niyh.,xmungkin aku blh syg dye separuh jekk.,syg tuh mensti sepenuh hati kita.,right.,? hmmm., :"( dye slalu marh marh aku.,ya.,? mungkin ade salah silap aku yg dye sentiase cari n aku slalu diperslahkn.,teros terang awak.,saye ckp sorry taw.,awak mmg xpenh nk jaga hati saya.,hmm., sorry dear., :"( tapi awk mmg caring .,awk jaga saya semua tuh.,tny khabar sye.,tapi saya nak jugak awk jaga gati saya mcm mana awk jaga saya dari segi luaran.,niyh jekk saya boleh ckp.,saya harap awak fham.,hmm., :"( saya taw awk bace entry kali niyhh mesti awak rasa mcm mcm kan., ?mrh .,xpuas aty ngn saye ke kn.,? isokayy.,,saya nak jujur ngn awakk.,saya xnk tipu tipu dahh.,sakit awk aty saya niyhhh.,nak nangis pon xblh sngt dh kn.,hmmm.,aku kene kaut nak hadapi dia.,sebb aku sayang dia.,mcm mana terok dye pon.,mcm mana jahat dia pon.,ade baik nyaa dye sebb tuh aku sayang dia.,.,peduli lah ape org nak ckp.,aku mmg sayang dye.,tuh jeaa k.,aku tetap syang dia walau apw pon dye buat kat aku.,kekadang dia berckp kasar ngn aku.,air mata ni mengalir jeaaaa.,.,,tapi? dia xpenah taw ponn., aku niyh sensitiflah kalau org tengkingII aku mcm tuh.,aku niyhh nak ckp perkataan lempamg tuh pon aku tkt.,ape lagi words lain.,hurmmm., and he say.,just joke., bagi aku nope.,! boleh bergurau tapi kene lah waktu masa n topik yg nak diguraukan.,n dye slalu ckp pasal pompuan lainnnnnnnnnnnn. !!!! aku diamkn je sebb dye ckp gurau.,ouh., ? isokayy., i like dear., i want you know.,.i love you.,k :"( 

take this note., 
jangan amik hati sangat.,
sekadar luahan 
sekadar renungan..

klikk sini ( sayangku )
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen