Online Diary find me: kerinduan

Pages

welcome to my blog

Tuesday, March 4, 2014

kerinduan

Assalamualaikum.

hmm.,dua tiga hari dia xcntct aku.,sedih yg amat.,ape yg aku fikir .,dia nak tinggalkan aku jugak ke mcm mane ex aku buat kat aku.,aku mcm tetiba dah blankkk .,blurrrr.,,bufferinggg.,.,loadinggg.,segala bagai tuh.,mcm xde haluan.,then tetiba dye cntct aku tadi.,n dalampenuh kegembiraan aku jawab panggiln dia.,dye teros cakap rinduuuuuu.,.huhuhuhu.,nak nangis rasanya..,then dye cerita mana dye pegy sampai dua tiga hari xcntct aku.,rupa nya ade sesuatu yang berlaku.,mmg sedihhhh.,aku xtaw dah nk ckp mcm mane ngn dia.,mmg sedih.,aku simpati atas ape yg berlaku dekat dia.,YA ALLAH., sayang.,sudh sudh lh tuh terlibat dgn aktiviti yg xberpatutan..,org sayang dia.,dh xnk dh tgk dye sush sush terlibat dengan kumpulam kumpulam ni .,kongsi kongsi nii.,.,pleaseeeee.,hope awak faham.,.saye halang ni untuk kebaikkan awk jugk.,.harap sangat awak berubahhh.,,harap awak faham.,. :) i miss you., ^_^
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen