Online Diary find me: hari yang gembira

Pages

welcome to my blog

Tuesday, October 7, 2014

hari yang gembira

Assalamualaikum.,
hye korang.,,heeee berhabuk sudahh...lame aku xupdate blog ni hah.,harap maklum lh kan baru dapt cuti sem ni hah tu pon seminggu jekkkk.,

hey hey.,.,nk share citerr kita ngn korang selame SEM 1 ni .,huhuhu.,pelbagai rintagan yg kteorg hadapi.,dengn karenh kawan kawn syera.,ngn karenah pihak atsan lagy.,hah BAS kteorg lagi.,haihhh.,mcm mcm lah seng citer.,huahuahua.,., jap ea.,tgk gmbr yg ade ni.,,hehehe

hah ni lah antaranya gmbr gmbr mase kteorg ade kelas.,n one more berselfie sebelum bermula nyaa mggu peperiksaan.,hehehe.,
tiktoktiktoktiktok.,.,exam pon bermula selama 2 mggu.,huh.,mmg hari hari yg mnakotkn aku.,bagi aku bukn mudh semua niyhh.,tapi ape pon jadi pde result exam aku,,.aku redha jekkk.,hehehehe.,

ok.,sebeleum sebelum sebelum sebelum exam  kn.,kteorg ade hangout japppp.,hahaha,.,kejap ke.,? bebual lh plk aku ni.,kteorg kuar then stay rumh mmber rumah syaza yg indah tuh.,hehehehe

jap jap.,tgk gmbr.,hehehe





okayyyy.,diantara gmbr gmbr niyhhh lahhh.,kami bestiesssss.,rindu sngt ngn dyeorggg.,,bila lah nak balikk asrama.,haha.,waktu kami menggila.,haishh mmg gila lah jadinyaaa




heeee.,itulah kami,,,kami mmg suka selfieee.,.,,nmpk x budak lelaki dua org tuh.,? hah dye org lh yg bawak kteorg jejalan.,.,hahahaha.,.,kemana saje kami mahu.,haha..,penat dyeorg melyn karenh kteorg bertiga niyhh

hahahaha.,okayy tuh jekk nak share sebenrnyeeee.,hua hua., :) bye



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen