Online Diary find me: sedih ke gembira

Pages

welcome to my blog

Thursday, October 9, 2014

sedih ke gembira

Assalamualaikum
hye semua.,hmm.,aku rindu dia sebenarnyeeeee.,dye tak taw ke.,aku rindu semua kenangn dengan dye., capital F,.,.,xtaw nk ckp mcm mne.,,,dye pon mcm biase jekk aku tgk,.haishhh.,mmg rindu r.,sebb dulu dye yg buat semangat aku ni kuat nk hadapi semua keadaan.,dgn doa jugak aku blh kawal semua rindu aku tuhhh.,mungkin dh takdir mmg aku bukn ngn dye kot.,terima jelah syahirahhhhhhhhh.,yg sudh tuh.,biar jek .,kn kn kn?hmmm.,syahirah rindu awak lahhhhh faham tak? knpe ssh sngt nk faham niyh !!  hmmmm.,.,ok btw hari ni nak balik asrama dahhh.,hee.,tgglkn semua org demi mencari ilmu yg xpernh cukup bagi aku.,usaha tangga kejayaan . " manjadda wajadda" heeee.,doakan syahirah ye supaya boleh lupekn semua hal hal yg lama and terus berusha demi diri sendiri dan juga keluarga syahirah.,thankz korang., :)
iloveyou all.

yang berduka:
syahirah

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen