Online Diary find me: Exam Mood

Pages

welcome to my blog

Friday, February 6, 2015

Exam Mood

Assalamualaikum.,
hye korang.,sekrang niyhh tgh mggu exam final saya bagi sem 2.,., nak masuk sem 3 dah.,.,cept betul masa berlalu.,hurmmm.,.,

 heeeeee.,.saya nak kan semangat nak exam.,.,3 paper dh berlalu.,tapi aku jawab cincai jekk.,patah hati.,hancur semua ade.,tapi aku try jugak semngtkn diri untuk exam aku.,hope pointer aku naikk drpd pointer sebelum niyhhhhh.,.,nak senyum mcm dlm gmbr tuhhh.,senyum ikhlas punyaaaaa.,bkn mcm sekrg senyum pura pura jekk tuh nk sedapkan hati.,hehehehe.,btw kekawan aku jgk yg bgy aku semngat nak exam niyhh kan kan.,.,^_^lupakan sementara apa yang jadi kt aku selama niyhhh.,focus for your exam syahirahh., please.,bnde bnde xbwk kemana pun.,okayyy.,sabar je.,aku taw aku boleh bersabar.,kuatkan diri untuk lalui dugaan yang akan dtg yang lebih mencabar.,S.A.B.A.R !okayyy cun,., berjuang untuk exam.,hehehehe.,.okayy xtaw dh nak citer ape

okayyy.,,syahirah ni suka study last minuteee.,.hmmm.,.,ok lah tuh study jugakk.,.,hahahaha .,.,....biar lah.,.,entah lah.,.,hahahaha.,.,xtaw nk cakap ape.,xnk bebel panjg pnjg.,

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen