Online Diary find me: MY HERO

Pages

welcome to my blog

Friday, September 9, 2016

MY HERO

Assalamualaikum.,
lama sangat x update.,lama terbiar baru ni ada masa.,ermm yg di nanti lagy 5 mggu je lagi dh nak hbis sesi pembelajaran,.mcm mcm benda baru yg aku dapat sepanjang aku amik diploma niyh.,
hee.,tak sebenarnye nk cerita orang yg aku sayang n jaga sekrg ni.,
okayy ,.,.see there.,he my hero now after lepas ayah aku.,terima kasih sebab sabar dengn aku selama niyh.,sebab faham aku selama niyh.,jaga dengan baik.,insya Allah ada jodoh .,,kita tunggu  sebaik baik perancang itu Allah :)
aku sayang kau
aku sayang kau
aku sayang kau
jangan curang taw ^_^
jaga hati jaga mata untuk aku jugak.,
Irsyaduddin jgn ade org lain taw.,aku selalu hari hari sayang kau

okay.,
created:noorsyahirah :)
M.I.B.B


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen